Behavioral Targeting

Målrettet e-post: Nå din målgruppe


Målgruppe: Familier med barn


Målgruppe: Kvinner 30-50 år


Målgruppe: segmentert på arbeidsområde

SmartResponse kan i dag nå omtrent 6.3 millioner skandinaver gjennom våre egne databaser og partner databaser.

SmartResponse tilbyr annonsørene en unik mulighet til å nå den rette målgruppen ved å bruke segmenterte e-post (også kjent som 1-til-1 mails) for deres produkt / tjeneste.

Vårt 3-trinns tilnærming nedenfor leverer resultater for våre annonsører.

 

Våre e-postlister kan være målrettet på en rekke ulike variabler, for eksempel:


  • Alder
  • Postnummer
  • Interesseområder
  • Kjønn
  • Jobbtype
  • Barn / ingen barn
Behavioral targeting:

SmartResponse tilbyr deg muligheten til å nå din målgruppe basert på avanserte variabler. For eksempel:

  • Røyker / ikke-røyker
  • Diabetiker / Non-diabetiker
  • Oljefyr/strømoppvarming
  • Forsikringsselskap eller bank
  • Boligtype
  • Personlig inntekt

Hvem bruker målrettede e-post kampanjer med SmartResponse?

Et italiensk bilfirma inviterte 180.000 dansker til åpent hus


En skole, som spesialiserer seg på prosjekt-orientert læring, inviterte studenter til økter i forskjellige europeiske byer

Et fast-food kjede inviterte 200.000 til Legoland


Et oljeselskap har funnet huseiere som har oljefyr

Et stor meieri nådde ut til 100.000 kvinner mellom 20-50 år å informere om sitt nye meieriprodukt

En søreuropeiske turistbyrå invitert 300.000 til å delta i en konkurranse for å vinne en tur til Mallorca

Utvalgte annonsører

  • Bonnier Publications
  • Arla
  • Lovefilm.com
  • Peugeot
  • Canal Digital
  • TDC
  • Yves Rocher
  • BT
  • Vattenfall
  • Fiat
  • Telenor
  • Volkswagen
  • OK
  • Viasat
  • Norwegian