Behavioral Targeting
- Hjem ›
- Annonsører ›
- Behavioral Targeting
Målrettet e-post: Nå din målgruppe
Målgruppe: Familier med barn
|
Målgruppe: Kvinner 30-50 år
|
Målgruppe: segmentert på arbeidsområde
|
SmartResponse kan i dag nå omtrent 6.3 millioner skandinaver gjennom våre egne databaser og partner databaser.
SmartResponse tilbyr annonsørene en unik mulighet til å nå den rette målgruppen ved å bruke segmenterte e-post (også kjent som 1-til-1 mails) for deres produkt / tjeneste.
Vårt 3-trinns tilnærming nedenfor leverer resultater for våre annonsører.
Våre e-postlister kan være målrettet på en rekke ulike variabler, for eksempel:
- Alder
- Postnummer
- Interesseområder
- Kjønn
- Jobbtype
- Barn / ingen barn
Behavioral targeting:
SmartResponse tilbyr deg muligheten til å nå din målgruppe basert på avanserte variabler. For eksempel:
- Røyker / ikke-røyker
- Diabetiker / Non-diabetiker
- Oljefyr/strømoppvarming
- Forsikringsselskap eller bank
- Boligtype
- Personlig inntekt
Hvem bruker målrettede e-post kampanjer med SmartResponse?
Et italiensk bilfirma inviterte 180.000 dansker til åpent hus
En skole, som spesialiserer seg på prosjekt-orientert læring, inviterte studenter til økter i forskjellige europeiske byer
Et fast-food kjede inviterte 200.000 til Legoland
Et oljeselskap har funnet huseiere som har oljefyr
Et stor meieri nådde ut til 100.000 kvinner mellom 20-50 år å informere om sitt nye meieriprodukt
En søreuropeiske turistbyrå invitert 300.000 til å delta i en konkurranse for å vinne en tur til Mallorca
|